Hopplöst fall!

Jag måste verkligen vara ett hopplöst fall.
Jag lovar gång på gång att starta upp med bloggandet igen men de blir liksom inte av.. De finns inte tid. Så mycket som har hänt på sista tiden så jag vet inte ens vart jag ska börja.

Millie är ett år nu, ett år och full i liv och glädje. Mammas flicka är verkligen de finaste som finns. Hon började på dagis igår och allt har gått jättebra. Hennes pappa har varit med henne på inskolning och jag har jobbat men på Onsdag så ska jag få följa med dem och se min duktiga prinsessa på dagis. Jag längtar så!

Jag kommer dela med mig av allt de andra som hänt sista halvåret också i sinom tid. Men just nu känns de som att jag inte riktigt har tid eller ork att sitta och förklara allt.. Tror de flesta som faktiskt följer bloggen är folk som följer med i mitt liv i allmänt och därför vet de flesta redan de mesta. Men ni andra.. ni får helt enkelt veta senare!


Idag åker jag till Örebro med min kära vän Jonathan och kanske en eller två till. Vi ska hämta hans nya bil. Ska bli skönt med en road-trip och tänka på lite annat. Och när jag kommer hem så är min prinsessa här! Lycka! Och under helgen kommer mina vänner över och vi ska gå ut och leka med Millie i snön. Gosh jag kommer bli så himla förkyld! Har inga varma kläder alls att ha på mig ut egentligen.. Blir dubbla tights på sig under jeansen!
Nu ska jag börja göra mig klar, vem vet när dem där tokstollarna vill åka!!
Ta hand om er!


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: