-

Länge sen jag uppdaterade denna igen. Och jag vet att de är lite folk som sitter nyfikna och spända och undrar vad som egentligen händer i mitt liv.

Såhär är det, det är fortfarande slut mellan mig och Alexander. Och vi kommer inte bli tillsammans igen. Jag kommer alltid hoppas på att vi en dag kommer kunna vara vänner för våran dotters skull men så som det ser ut i dagsläget så fungerar det tyvärr inte.
Jag har träffat vääärldens charmigaste och goaste kille. Ja jag är störtkär! Han bor i världens mysigaste Nora. Ett litet ställe utanför Örebro. Jag stormtrivs hos honom och i Nora, så ni alla där ute får hålla tummarna för mig!
Millie växer så det knakar.. Sitter här och sjunger lilla snigel för sin mamma. Hon är sjuk idag och får därför vara hemma från dagis. Och om några timmar kommer hennes pappa och hämtar henne för då börjar hans vecka. Och jag ska iväg och jobba!
Jag jobbar idag som personlig assistent i Bålsta. BÄSTA jobbet jag någonsin haft. Jag älskar det! Sysslorna, känslan av att göra något bra för någon annan som behöver det. Jag älskar min brukare. Jag ska även börja jobba hos ytterligare en brukare snart och hon verkar också urgullig! Men framförallt så älskar jag mina kollegor! Varenda en är helt fantastisk på sitt eget lilla vis. Och jag har inte ett enda ont ord att säga om någon av dem. Sen att man kanske klickat mer med vissa än andra det är ju självklart. Och då har jag också jobbat tillsammans med vissa mer än andra.

Ja ni.. vad ska man säga mer.. I dagsläget är jag lycklig och mår bra. Jag saknar min Viktor otroligt mycket, framförallt på kvällen när man ska gå och lägga sig. Från att inte ha sovit ensam i princip en enda natt på typ 7 år till att sova ensam större delen av tiden.. Men dem stunderna han är här väger upp distansen! iihh. lycklig tjej.
Den 18 åker jag till hjärtat och är borta några dagar. Så vi får väl se vad som händer efter det

Puss!

bildbomb