Nytt år, nytt liv och nya tag!

Efter en låång natt utan allt för mycket sömn så har jag kommit fram till vad det är som behöver göras. Vaknade imorse och drog igång Nickelback på högsta volym och satte mig och drog igång ett träningsprogram hemma jag ska börja följa dagligen. När lönen kommer får vi se ifall jag skaffar gymkort också på det.
Satte igång och drog igenom träningsschemat och det gick bra, gick och åt frukost för första gången själv. Jag vet helt ärligt inte när jag åt frukost ensam senast. Sen städade jag igenom rummet så det ser nu någolunda ut igen. Nu sitter jag här och samlar lite extra ork att gå och göra i ordning mig för dagen. Kanske blir till att förnya garderoben lite idag när jag åker till Kista med Alexander.
Annars blir de titta massor i butiker och bara njuta av att komma ut lite!

Nu tänker jag bara lägga tid och energi på de som för mig anses vara viktigt. Tänker inte släpa på massa extra skit och människor som inte gör något vettigt för mitt liv. Jobba, umgås med min fantastiska dotter och mysa sönder med dem människorna som betyder som mest. Mitt liv är NU och jag tänker inte slösa en dag till på att sitta och må dåligt över människor som inte vill en väl.



Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: