Never again.

Jag släpper er nu, jag går vidare utan er.
Ni har säkert bjudit på ett och annat skratt på vägen,
men just nu känner jag bara att de inte är värt de.
De är inte värt att dra ett extra lass.
Lyssna på extra bekymmer när man helt enkelt inte får ett skit tillbaka.
Många av er är jag väldigt ledsen över att förlora.
Många har varit en väldigt stor del i mitt liv.
Men de är NI som har visat vart ni står.. eller inte står?
Och därför är de erat val.

Jag bryr mig inte längre och kommer troligtvis inte svara när ni ringer.
Hade ni brytt er om ens de mista så hade ni sett att jag bett om hjälp.
Men har verkligen inte fått ett skit tillbaka så..

Hejdå.

Postat av: BennyDenStore

vad

2014-02-09 @ 12:57:52

Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: