Vecka 26.

Nu är jag gravid i vecka 26. Känns helt sjukt, fan va fort tiden går..
Än är det så otroligt mycket saker som ska hinnas göras innan lillan kommer ut. Och jag är HELT hundra på att hon inte tänker stanna där inne hela tiden ut.. men stanna gärna några veckor till, typ 10 iallafall så du hinner växa till dig lite!
Min mormor och morfar har varit på Kreta nu, och kommit hem med bebiskläder! Otroligt va gulliga ni är, jag älskar er!
Även min älskade kusin Lina ringde här om dagen och berättade att hon också varit ute på shoppingrunda och hittat massa söta kläder.
JAG DÖR FÖR ER! tack för att ni ställer upp och visar att ni verkligen är glada för det här.. ni är underbara och jag uppskattar verkligen all hjälp jag får. <3

Idag ska vi iallafall iväg till Alex farmor och farfar och fika lite, eftersom vi inte gjorde de på hans födelsedag. Sen ska vi typ över till Helene en snabbis, sen hem och städa det sista. Jag totalskrubbade badrummet igår. Jag fick tillslut ge upp för magen inte klarade av att anstränga sig så. Men fint blev det. Alex städade köket och idag ser det såklart lika illa ut som innan han städade. Jag förstår inte vart all disk kommer ifrån?!

Tog en varmdusch nu på morgonen, något som lillan verkar gilla. Hennes rörelser i magen blir mycket mjukare när hon får värmen från duschen eller värmedynan.. så det är något jag skulle kunna göra hela dagarna. Sammandragningarna blir heller inte lika illa när jag har värmen från duschen.. eller så är det bara jag som njuter så mycket av att duscha att jag inte känner dem!

Nu ska jag försöka väcka Alex så han hinner duscha och så innan vi måste åka!
Ha en bra dag people <3



Bild på lilla Elvis som typ är helt kär i mig just nu, tror han känner att det ligger en bebis i min mage och därför redan nu börjar fjäska för magen. Hon är snart ute hos dig Elvis, jag lovar..


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: