Min älskade

Jag skulle kunna skriva en hela bok om hur mycket du gjort för mig, och hur mycket jag faktiskt älskar dig.
För vad jag än skriver så räcker orden ändå inte till för att kunna beskriva exakt hur mycket du betyder för mig..
Vi har snart varit du och jag i tre år. Det finns inte en enda sekund jag skulle vilja byta ut tiden som varit. Du har visat mig vad kärlek verkligen betyder, även fast vi är osams rätt ofta så finns det inget som får mitt hjärta att klappa så mycket som när du tar tag i min hand och säger att det bara finns jag. Alla små stunder tillsammans, alla småsaker vi gjort och gör formar mig till en bättre människa och får mig att vilja gå upp på morgonen. Tänk att du och jag snart ska bli en till människa, en koppling, en blandning.. total kärlek.
Jag önskar dig all lycka och glädje, inte bara idag utan varje dag. Men idag är det din dag, din 21a födelsedag... Och jag hoppas du njuter av den och gör det du vill!

Finns ingen annan som du.
Du är otrolig <3



Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: