Kaos

Magen är kaos idag efter allt promenerande igår.. Åkte till Jakan för att lyssna på Robban, kom dit en timme innan dem stängde. Började bli dålig stämning i gruppen så vi åkte hem igen.. Nu vet jag inte hur allt står till.. vet bara att min mage är kaos! Jag har verkligen jätteont i både nedredelen av magen och i ryggen.. och smärtan på baksidan sträcker sig över rumpan och ner på baksidan av låret.. JAG GÅR SOM EN ANKA.. !
Har så jävla ont så jag knappt kan sitta ner. Nu ska jag snart tappa upp ett bad och lägga mig och tycka synd om mig själv tror jag.. kylan tar död på mig.

Jag vill ha en ny jacka.. en tjock vinterjacka..
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=1390306

En sån vill jag ha, röd tror jag!



Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: