Bålsta igen

Nu blir det till att snart väcka pojken, idag ska vi nämligen till hans mormor och hans familj och fika. En väldig massa tjockande blir det när någon fyllt år.. Herreguud!
Igår var vi hos Thomas och Ingela, de gick bra. Var där i några timmar medans Alex rotade (?) Thomas telefon.. Ingela satt mest och gnällde på att dem kommer gå sönder och jag skratta. Jävlar va jag skratta! Pojkar och deras nödvändighetere.. Efter Thomas så gick vi upp till Ante på Kopparvägen. Satt där i några timmar och pojkarna spelade NHL.. Jag satt och försökte klara mitt jävla spindelharpan på mobilen. ( jag spelar endast med TVÅ färger ).. klarade de inte en enda jävla gång, har spelat de där jävla spelet i typ 2 veckor nu.. Imorse när jag vaknade klarade jag dock ut de, ÄNTLIGEN kan jag kanske släppa de där jävla skitspelet..

Halv två ska vi vara i Bålsta, sen vid två ska vi vara hos Kerstin. Så de kanske är dags att börja göra sig klar!
Mer senare, bye!

I want this tattoo so badly!


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: