Nu börjar det.

Tomt, tyst.. Total jävla ångest.
Nu har Alexander åkt till Västerås och kommer inte hem förens på Söndag. Vem vet när han orkar ringa och höra av sig och kolla läget.
Han gillar inte att prata i telefon och jag är ju helt jävla beroende av att höra honom.. Hoppas han får en rolig helg.

Lina kommer hit idag! Så jag slipper ensamheten och så. Ska bli så himla kul att umgås med henne en helg, inga planer inga måsten.. Bara sällskap och skitsnack.
De enda som är säkert är att vi ska äta middag hos mamma ikväll. Dels för att jag inte orkat ta tag i disken hemma ännu, fy skämms! Och dels för att Linis ska få lite mer tid med resten av släkten också. Jag är så jävla sugen på en myskväll med bara levande ljus, vin och bra musik på låg ljudnivå i bakgrunden och en massa skitsnacka i bra sällskap.
Men vinet får jag skippa i några månader till.

NU ska jag dammsuga av alla golven, har städat hela lägenheten nu på en timme sedan Alex åkte. Jävlar så skönt att inte ha massa saker liggande tamefan överallt.
Får se vart kvällen slutar. Hör av er om det händer nå kul!


<3


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: