Måla och bära skit

Jag vill verkligen få de här färdigt, vårat hem är halvmålat.. jag har massa skit stående precis överallt som Alex lovade för länge sen att bära ut i förrådet.. Jag vill kunna få färdigt de här. Ta hem min spjälsäng och kunna slappna av i vetandet att OM lillan skulle komma tidigare så är det klart. Det är inget som behöver panik fixas.. Alex argument är att det är lång tid kvar tills hon är beräknad. Men han tänker typ inte på att det är opålitligt och många ungar vägrar stanna inne så länge som dem ska. Jag är i vecka 27 nu och sammandragningarna började för någon vecka sen. Ungen kan lika gärna bestämma sig för att hoppa ur när som, även fast jag inte vill att hon kommer före Januari..


Huuua..


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: