Long time no seen.

Jag vet att det var väldigt länge sedan jag skrev något här senast. 
Men jag lovar att det finns en vettig förklaring till varför..
Såhär är det, jag är gravid.
Och jag tycker det hela är både jättespännande och extremt läskigt. 
Jag har valt att inte gå ut med det någonstans men nu kände jag att jag behövde skriva av mig.. 

Jag är nu i vecka 10.
Alltså är det extremt många veckor kvar och den lilla beräknas dyka upp i Januari.
Det är alltså jättemycket som ska fixas och donas med nu innan Januari och jag är redan helt slut.
Jag äter dåligt, sover dåligt.. fast jag själv tycker att jag både äter och sover hela tiden.
Jag var på ultraljud i vecka 7. Då var den lilla en hel cm lång.. 
Det är ingenting egentligen, men känns helt sjukt att veta.
Sen fick jag åka in på Danderyds kvinnoklinik akut för att jag inte fick behålla någon mat.
Där gjorde jag mitt andra ultaljud, då hade den vuxit 9 mm till på bara 8 dagar. 
HELT SJUKT VA FORT DE GÅR..

Nu vet jag inte vad jag ska tillägga. 
men mer kommer sen..


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: