Uppehåll

Nu har jag haft ytterligare ett uppehåll på min blogg.
Och jag vet, det är inte bra!

Jag ska verkligen försöka bättra mig och faktiskt sköta min blogg..
Men just nu så är det återigen så jävla mycket som händer runt omkring som tar all tid.
Bråkat mycket med min Alexander på sista tiden och sen är det massor av annat som tagit tid.
Får helt enkelt vänta och se hur framtiden ser ut.


Lite glada nyheter nu då, jag har fått ett nytt jobb,
nya fantastiska vänner och tre stycken förtjusande små barn i alla åldrar!
En liten dotter på 5 år, och två söta pojkar på 8 och 11 år.
Såklart är det inte mina biologiska barn, men nu är dem mina och jag släpper dem inte.
Mina småcharmisar!! 

Jobbet jag fått är som vikarie på en skola i Bålsta. Skolan jag själv gått i från lekis till nian.
Så nu ser jag ändå rätt så ljust på framtiden. Bara till att hålla tummarna nu.
Fått otroligt fina vänner, Viktoria, mamman till mina barn. 
Hennes underbara bröder och systrar.

Umgås fortfarande lite grann med sötaste Johanna.

Ja allt börjar sakta men säkert ordna upp sig,
fast jag oftast känner mig typ som 
"ett steg fram, tre steg bak"..

Men nu jävlar ska jag se till att göra det jag vill med mitt liv.
Det är ingen som ska få ställa sig i vägen för den här lilla tösen inte!



And I would like to send lots of love and thoughts to my dear friend Tony De.
I know you are really far away, but it feels like you are here beside me all the time.
Can't wait to meet you!


<3


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: