Sjuk

Idag har jag varit hemma sjuk, tror jag blir hemma imorgon också.
halsen känns fortfarande inte på topp så måste nog ta de lugnt en dag till.
Helgen var helt underbar, förutom att det blev ganska mycket med tre små sötnosar på en gång.
Ellen va här, och Tobbes mammas hund Hilda, och sen även Emelies valp Ice.
Så det var lite kaos här.. men shit va tomt det är utan dem..
Kom tillbaka till extramamma? <3
Nu ligger jag i sängen och lyssnar när Alexander spelar spel och pratar med massa pojkar
i skype, kan inte låta bli att skratta åt dem. 
Råkade stå och sjunga ganska högt i duschen sen när jag kommer ut märker jag att han pratar i skype.
Så då har dem stackars pojkarna fått stå ut med mitt joddlande i duschen..
haha.. inte bra inte bra!

Nu ska jag snart sova, för jag har väldigt ont i magen. men innan det blir det värmekudde,
chokladbollar och cola! <33


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: