Nikita

Hemma från skokloster nu, kom hem i söndags.
Det blev ingen ridning för min del, var så mycket annat som gjordes hela tiden.
Och sen var Jossan iväg och tävlade, gick super för henne!

Nu ligger jag hemma på soffan och tittar på Nikita.. Så jävla bra serie.
Började om från början med första säsongen, för jag kom inte riktigt ihåg allt som hänt.
Det har varit totalt kaos i mitt huvud dem senaste dagarna, jag har inte mått så bra.
Men just nu känns allt iallafall någolunda okej.
Det känns som att varje gång det liksom börjar lugna ner sig i mitt liv kommer nästa skitsak och drar ner mig till botten igen. Finns liksom inte en dag som går utan att jag gråter nu.. Tabletterna känns inte som dem funkar för mig just nu. Tur att jag har min blogg jag kan skriva av mig på, och min mamma att ringa till och min älskade pojkvän att prata med när allt känns som värst. Stackars Alexander vaknade igår av att jag satt och tjöt och pratade med mamma i telefon, vilket godmorgon liksom.. 
Nu ska jag se klart på mitt avsnitt och sen gå in på FB och försöka ta hand om mina spel där.
Sen ska jag försöka få tag i min älskade faster och min kusin och se om hon vill titta över i helgen eller så.. 
Vore skitkul om hon ville komma ner och sprida lite glädje just nu, för jag saknar att umgås med henne.
Vet att hon har det lite svårt att slita sig, men en helg borde väl ändå gå, tycker jag.

Jag älskar min släkt och min familj  mer än allt annat, synd bara att allt är sånt jävla kaos just nu.
Det är nog därför jag tar det så jävla personligt, för att jag älskar allihop även fast vissa egentligen inte förtjänar det alls.. 
Jag finns för allihop, och det kan ses både som negativt och positivt!

Over and out.


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: