Heroes of might and magic'

Hela dagen har typ gått ut på att spela mitt underbara spel.
Så jävla roligt!! 
Mamma tittade förbi idag så jag fick hjälpa henne så gott jag kunde med hennes nya telefon,
en likadan som jag har, en samsung galaxy s2! Bästa telefonen ever.. 
Sen gick jag med Johannis ner till centrum och var sällskap medans hon handlade sen gick jag hem.
Hjälpte älskligen fixa löken till middagen, han gjorde köttfärsås och makaroner! 
Så jävla gott!! 

Nu blir det till att återvända till spelet och försvinna från verkligheten!
Besök gärna bloggarna jag har länkat på vänstersidan här,
jättesöta bloggar som förtjänar lite uppmärksamhet!


Får se ifall det hinner bli något mer inlägg idag eller om jag helt tappar tidsuppfattningen!
Over and out!



Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: