Dag 2 i skogen.

Igår åkte jag som sagt ut till Skokloster för att umgås med min extrafamilj här ute.
Vi hade jättemysigt igår, åt taco's alla tjejerna. Följde med Jossan till ridhuset och höll i hästarna eftersom min kära Rebecca inte vågade stå där. Sen på vägen tillbaka när jag gick med Jossans stora häst, så knuffade den stora skithögen ner mig i diket, flygtur eller vadå! Tur att man har såna reflexer.

Idag vaknade jag tidigt, typ halv 9. Och nu håller vi på att baka cheesecake, mumms!
Ska ätas gott senare ikväll sen.. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, förutom att göra rent någon höna (?).
Lena bad om hjälp med det igårkväll men får väl se om vi gör det, som alla vet så hatar jag fåglar! 
Jag kanske ska lära mig rida idag, vet inte om jag vågar och har vääääärsta paniken redan vid bara tanken. 
Hästar är stora djur och det finns inte en enda säker sida på en häst. Framsidan bits, baksidan sparkas, och sidorna av hästen har besviligen stor risk att trycka bort en eller klämma fast en mellan något! 
Men sagt är sagt, någon gång innan helgen är över så ska jag rida! 

Nu blir det till att värma mig i denna kylan! 
Robin, hoppas du är nöjd med denna info. 
Nu har du lite koll iaf.


Jag saknar min Alexander redan faktiskt, det är otroligt tomt att försöka somna på kvällen utan hans knappande på datorn eller skrikande i skype. Eller hans närhet.. Tomt! Becca är bra sällskap, men hon pratar så i sömnen!
Vi får la se ifall jag överlever denna hästhelg!


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: