Carrobarro <3

Idag blir det middag med sötaste Carolin, shit vad jag älskar dig tjejen! 
Blir Thaimat, och sen kanske vi titta på film. Hon sa att hon ville se Jönssonligan, vad gör man inte för en söt tös som henne? Jo man säger att man kan titta på den för hennes skull.
Nu är jag förövrigt jättehungrig, och trött, för jag fick inte sova ordentligt inatt. Någon viss människa satt och spelade. Så jag vart lite surig. Men nu har jag sovit en stund till och vaknat till liv. Men pigg är jag då fan inte på långa vägar. Så angående hungerproblemet blir det väl en promenad ut i köket för att göra i ordning en macka eller två att tugga på fram till middagen. 

Sen imorgon bär det av till Skokloster för att umgås med min andra tös Rebecca och hennes gulliga lillasyster Jossan. 
Så får väl se hur mycket bloggande det blir under helgen.
Förlåt Robin, jag vet att du blir besviken nu, min trogna läsare <3
Bild på min älskade tjej Carolin <3


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: