Kiss you inside out


Nu är jag i vecka 17.. Helt otroligt va fort den verkligen går!
Om bara två och en halv vecka har jag gått typ halva tiden. 
Oh herreguud. Och tänk att alla faktiskt inte vet om att jag är gravid än.
Trotts att jag själv känner mig stor som en flodko så är de faktiskt ett flertal som blir förvånade när jag säger att jag faktiskt har ett barn i min mage. 
Att jag i Januari blir mamma, haha.. Ja hur ska de här sluta egentligen?

Den 14e Augusti ska jag in på nästa ultraljud och då får jag även välja om jag vill veta könet.
Ett val som står mig ganska svårt, Alex vill så gärna veta men jag ser de hellre som en överraskning.
Men blir väl så att han får sin vilja igenom denna gång också.
Egentligen gör de mig inget att få veta innan, känns som allt ändå blir lättare.
Men en överraskning är också kul och könet spelar egentligen ingen roll. Jag kommer älska min bebis ändå.

Ohh.. Nu är jag hungrig igen, ska be mannen min att gå ner och handla.
Ta hand om er!! 




Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: