Bra jävla underligt.

Igår hade jag läkartid för att få hjälp med mina deprissioner. 
Jag visste själv hur jävla förstörd jag är, men ändå kom det som en chock när läkaren sa att jag ska börja med antideppresiva på en gång! Börja äta insomningstabletter för att få kontroll på sömnen, börja gå till en psykolog regelbundet för att tömma mitt huvud och sen återkomma till läkaren lite då och då. Inte nog med det, jag som är så jävla spruträdd måste gå tillbaka någon dag nästa vecka och ta blodprov, varför vet jag inte ens själv.. Surt! 
Så nu går jag på piller. Får väl se hur det hela slutar..

Pratade med min älskade faster Elina en stund i telefon igårkväll, så jävla skönt att prata av sig.
Ellu har alltid varit den som jag kännt att jag alltid kunnat vända mig till, men det har liksom inte blivit av så mycket. Båda har haft annat för sig, men nu tänker jag inte släppa kontakten med henne i första taget inte!
Sen var vi förbi Alexanders farmor och farfar på vägen hem från läkaren igår, så vi ska dit idag och handla.
Och sen tillbaka dit på lördag och äta middag med henne och Alex farbror Micke. Blir säkert supermysigt! 
Sen på söndag ska vi till Bålsta och hälsa på Alexanders mormor och Kari och äta middag där. Det blir nog också toppen skulle jag tro. 

Jag är sjukskriven från jobbet i en månad nu, men jag får komma tillbaka tidigare om jag känner att jag orkar, men måste minst vara hemma en vecka för att jag måste hinna vänja mig vid dem nya tabletterna. Så i en vecka iaf ska jag vara hemma nu på dagarna, sen får vi se hur tabletterna får mig att må, finns tydligen en risk att man blir ännu deppigare första veckan. Sen skulle dem börja hjälpa helt efter typ 3-4 veckor. Jag har ingen aning, men de känns som väldigt lång tid.
Så jag är väl förhoppningsvis tillbaka på jobbet om 1-3 veckor!
Tills dess får ni sakna mig, jag kommer iallafall sakna er!


Idag är det den 11-11-11, eftersom alla andra skriver det överallt så kände jag att jag också behövde de.
Nu ska jag ringa Johanna snart, ska bara vakna till lite mer, sen ska jag äta frukost och försöka få upp Alex så vi kan åka och handla. Skriver mer senare idag skulle jag tro.

Kom ihåg att kommentera, jag behöver er!!




Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: