-.-'

~ Baby, where'd ya go..? ~


Typiskt gnällämne på bloggar och allmänt på face just nu kanske, så jag kan väl vara lika illa jag också.
Men helt ärligt, vart tog min underbara värme vägen?
Inte konstigt att jag är deppig och totalt mår skit?!
Jag behöver solen för att ladda mitt batteri, såhär kan det ju inte fortsätta.
Snälla solen, vart försvann du?
Kom tillbaka..

På tal om att komma tillbaka förresten!
Igår kom pappa hem, och nu är han på väg hit så jag är typ jätteglad.
Han har varit på Bali i två veckor nu, kan inte förstå hur jag ska klara det sen när de känns jobbigt redan nu.
Men det är inte upp till mig att bestämma eller gnälla.
Kan behöva en styrkande kram av pappa i dessa helvetes tider..

Seriöst, midsommar imorn och den spenderas hos Jocke, Lilli och Niklas ute på landet,
förhoppninsvis är det mer okej väder imorn.
Annars lämnar jag tammefan inte sängen.
Nu ska jag duscha, klä på mig och vänta på pappa.
Sen väcka bebis som fortfarande sover och städa i rummet och packa klart väskan!

:*




P.s Tack lillebror som tog in våra kläder som hängde på balkongen!


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: