Nytt år och nya bekymmer

Imorgon är det nyår, det innebär nya bekymmer. 
Nya problem och en helvetes jävla massa disk eftersom alla tydligen ska hit och fira.
Alex får ju fortfarande inte diska eftersom han inte är helt klar i fingret så det måste ju jag fixa..
Inte jag som bjudit hit folket så det känns lite drygt..
Funderar på att köpa plastglas i olika storlekar och en eller flera sopsäckar och ställa ut i alla rum.
Det kanske skulle respekteras? eller vad säger ni?

Igår va en helvetes dag, jävlar va dåligt jag mådde.
Idag mår jag inte bättre.
Får se ifall det blir nå IKEA och jakan och så idag.. 
Och ifall jag får en klänning till Nyår eller inte.
Lär väl aldrig bli så.. inte efter inatt.
Vet inte om jag tycker att det är mitt eget fel eller så.. 
Blir bara så otroligt arg och ledsen ibland.

Nu ska jag göra ett jobbigt samtal och ringa Peter och prata lite med honom.
Så nu har Robin min vän ialllafall lite skit att läsa en stund. 
Mer kommer väl under dagen.

<3


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: