Kom ut fel.

I tidigare inlägget skrev jag att jag inte ville väcka alex.
Jag menade inte något illa med de, det är bara det att jag tycker samtalet är uttjatat.
Och han vet inte riktigt vad han ska säga eller göra, men det han säger och gör är nog! 
Det räcker, bara jag vet att han alltid kommer finnas här och hålla min hand.
Så länge jag har honom så har jag allt jag behöver, 

det handlar inte om vem man vill somna breve på kvällen,
det handlar om vem man vill vakna upp breve morgonen efter.
Och det finns ingen annan jag vill dela mitt allt med.
<3

Postat av: Anonym

Folsyra är en viktig faktor för tillväxt och är en förutsättning för att blod (de röda blodkropparna) ska bildas och för normal celldelning. Ämnet stimulerar produktionen av mjölk hos gravida kvinnor och har en gynnsam inverkan på hud och matspjälkning.

Folsyra är ett mycket viktigt näringsämne, särskilt för kvinnor i fertil ålder som kan råka eller planerar att bli gravida.

Ungdomar som äter mat med mycket folat lyckas bättre i skolan

Krya på dig ♥

2011-12-16 @ 18:31:59

Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: