Julstök hos mor!

Igår var det julstök hemma hos mamma.
Gjorde köttbullar, kokade knäck. Åt mysigt och spenderade tid med familjen.
Sen tvättade vi även upp all min och alex tvätt. DET TOG HELA DAGEN!

Idag gick jag upp och de första jag gör är att traska in i badrummet och spy.
Blev ingen resa in till kontoret idag inte..
Utan det blev till att åka med Alex och Peter in till Uppsala och vara med när Alex tog bort sina stygn på fingret.
Så nu är de en vecka kvar med gipset och sen är det ytterligare en vecka kvar, sen börjar rehab! 
Så snart kanske min pojke kan börja jobba!! 
Efter uppsala blev det ut och jobba iaf! 
Träffade Puma och bestämde mig för att gå med henne ut,
Vi lyckades sälja helt själva! 
Men det kostade en kopp kaffe, fyfan va äckligt det är asså!.. 
Usch.. Men nu är jag hemma igen, under täcket i min mysiga soffa.
Lyssnar när bebis ligger och sover sött i sängen..
Nu ska jag återgå till film en stund sen blir det hitta något att äta och sen dusch och sova!
Nattis alla söta


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: