M.E.S <3

Min alldeles egna ledstjärna.
Utan dig i allt detta mörker skulle jag varit förlorad.
De är du som givit mig orken att resa mig upp på morgonen och de är också du som håller all panik i schakt. De är du som dämpar min ångest och får mig att åter le. De är helt otroligt att en så liten människa kan göra så stor inverkan i ett liv. Jag har älskat dig sedan dagen du föddes och för varje dag så växer den kärleken sig starkare och jag kommer alltid finnas här för dig. Jag hoppas att du en dag kan gå tillbaka och läsa de här och förstå att du alltid kommer vara min nummer ett. Inget annat är viktigt om inte du är lycklig. Tack min underbara fina stora tjej för tiden du än så länge givit mig och för allt tid i framtiden. Jag älskar dig till månen och tillbaka.
<3



Jag har en förebild här i livet förutom min mamma såklart. Elina heter hon. Hon är världens vackraste människa, så otroligt fin både till utsidan och insidan. Hon är även världens bästa mor. Mor till två fantastiska barn som råkar vara mina kusiner. Elina är inte bara min faster och min gudmor hon är en stor förebild och en stor orsak till att jag orkat med mitt liv. Tack finaste du för att du funnits för mig genom alla år. Hoppas du vet att jag älskar dig otroligt mycket. Och de va med stor ära jag döpte min dotter efter dig <3


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: