Haha Tony WTF?! <3

Min kompis Tony skickade den här till mig idag på FB.
Shit jag skrattade nästan ihjäl mig..
Massa kärlek till dig Tony, du gör mig galen med dina skumma videos!



Hoffmaestro - Highwayman


Låten är till min älskade Viktoria, jag saknar dig otroligt mycket!
På Torsdag ses vi igen, då är det kareoke.


Många misstag har jag gjort på sista tiden, men jag vet inte vilket misstag som varit störst.
Jag mår så dåligt över den jag blivit och det är ytterst sällan jag faktiskt vågar
släppa fram den Alex som jag faktiskt är.
Jag kan ses som stark och glad, men utan mina tabletter skulle jag inte orka upp på morgonen.
Nu sitter jag hemma hos min älskade mor i Bålsta. Här är min mor, min bror och hans flickvän.
Just nu känns allt rätt okej, men allt är tomt.
Jag vill skratta och vara glad, men det känns så fel..
Det känns som om jag egentligen bara borde gråta över hur allt ser ut på sidan om mitt liv.
Saker som jag gör som faktiskt gör mig stolt kommer alltid någon och trycker ner.
Det känns som om tårarna inte räcker till längre.
Och det finns ingen som man kan vända sig till som inte själva mår lika dåligt..
Vad jag än gör, vem jag än är.. 
Så känns de som om jag är långt ifrån den jag faktiskt vill vara.

Vad ska man ta sig till, när orken inte helt finns med en?



Sällskap

Ha! Nu fick jag precis sällskap av min älskade brors flickvän!
Otroligt trevligt att slippa vara själv, va bortskämd man är egentligen..


<3

Hela 18 år idag!!

Grattis min älskade lillebror på din 18 årsdag!
Hoppas dagen blir toppen.. För det är du faktiskt värd!
Kan du inte bara komma hem från skolan nu och umgås? 
Det är rätt tråkigt här hemma helt själv.

Ikväll blir det till att gå till Ishallen och kolla på hockey.. 
Vad gör man inte för bror när han fyller år..


Jag vill ha godis, hjälp mig någon! 
(a)

Uppehåll

Nu har jag haft ytterligare ett uppehåll på min blogg.
Och jag vet, det är inte bra!

Jag ska verkligen försöka bättra mig och faktiskt sköta min blogg..
Men just nu så är det återigen så jävla mycket som händer runt omkring som tar all tid.
Bråkat mycket med min Alexander på sista tiden och sen är det massor av annat som tagit tid.
Får helt enkelt vänta och se hur framtiden ser ut.


Lite glada nyheter nu då, jag har fått ett nytt jobb,
nya fantastiska vänner och tre stycken förtjusande små barn i alla åldrar!
En liten dotter på 5 år, och två söta pojkar på 8 och 11 år.
Såklart är det inte mina biologiska barn, men nu är dem mina och jag släpper dem inte.
Mina småcharmisar!! 

Jobbet jag fått är som vikarie på en skola i Bålsta. Skolan jag själv gått i från lekis till nian.
Så nu ser jag ändå rätt så ljust på framtiden. Bara till att hålla tummarna nu.
Fått otroligt fina vänner, Viktoria, mamman till mina barn. 
Hennes underbara bröder och systrar.

Umgås fortfarande lite grann med sötaste Johanna.

Ja allt börjar sakta men säkert ordna upp sig,
fast jag oftast känner mig typ som 
"ett steg fram, tre steg bak"..

Men nu jävlar ska jag se till att göra det jag vill med mitt liv.
Det är ingen som ska få ställa sig i vägen för den här lilla tösen inte!



And I would like to send lots of love and thoughts to my dear friend Tony De.
I know you are really far away, but it feels like you are here beside me all the time.
Can't wait to meet you!


<3