uppdatering

Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag måste verkligen bli bättre på de här att skriva lite varje dag.. jag behöver det ju själv.

Igår var vi bara iväg till barnmorskan, Alex fick höra hennes hjärta slå och jag blir lika lycklig hela tiden. Varje gång vi får minsta lilla tecken från henne.. Otroligt va jag längtar efter dig min lilla flicka!

Idag har vi varit hemma, Peter kom över och hälsade på och skulle sätta upp en brandvarnare men till slut blev de inget. Sen har massa nya bekymmer dykt upp.. eller vad man nu ska säga.
Alex har fått tid för operationen idag, han har fått en kallelse till rättegång som vi inte har någon aning om vad de handlar om ( han ska vittna till något ) och sen även begravningen bokad.
Eftersom det vart så mycket på en gång så brast jag såklart helt.. Känns inte alls kul.. Usch..

Nu ska jag peta på min man och få honom att åka med mig ner till butiken och hämta ut mitt paket. Det är andra dagen i rad han somnar i soffan innan klockan 9e på kvällen. Jag vet inte vad jag ska göra riktigt.. lämnad ensam vaken.


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: