Bra jävla orättvist!

Att Gud tar dem finaste änglarna först är något jag lärde mig för länge sen. Men ändå är det något man aldrig vänjer sig vid. Att just du lämnade i sån brådska är något jag aldrig kommer förstå. Och jag hoppas att den som bestämde ditt öde har stora planer för dig, för du lämnade ett extremt stort tomrum här. Nu får du iallafall något du längtat efter, spendera resten av evigheten tillsammans med din också väldigt älskade och saknade tvillingbror. Kanske var det din längtan efter Olli som gjorde att du togs ifrån oss eller kanske var det bara din tid..

Oavsätt vad så hoppas jag att du ser ner på oss kvarstående, oss saknande och älskande. Att du följer oss på våra fortsatta resor i livet oavsätt vart vi hamnar i världen. Du lämnade kvar människor som nu länge kommer gå med tårar i ögonen och svidande hjärtan. En fru som varit vid din sida dem senaste 30 åren. Två stycken söner och även två bonusdöttrar som du fick när du gick in i ditt förhållande. Du fick mig och Alexander på halsen och du gick nu och väntade på de sista lilla yrvädret som kommer snart. Jag lovar att berätta för henne om dig. Att du gärna hade velat träffa henne och varit med under hennes uppväxt..

Jag skulle kunna fortsätta skriva i en evighet men det hjälper inte. Känns varken mer rättvist eller lättare att förstå. Jag önskar bara jag fått chansen att verkligen ta farväl och tacka för allt du givit mig och för stunden även jag fick ha dig i mitt liv. Du var fantastisk. <3

Vila I Frid
Kari Berglund
9 Oktober 2012'


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: