Bålsta

Sitter hos mamma igen, vid hennes nya dator!
Väntar på middag, idag blir det fläskytterfilé med råstekt potatis till!
Suuupermummsigt.. Ikväll har jag väl inga planer som vanligt, utan blir väl höra av sig till Tobbe och träffa honom en stund när man kommer hem till Kallhäll och sen se vad som händer. Vår reservplan lockar dock, chips godis och myskväll!

Varit i Kista nu också, och varit förbi hemma hos min älskade mormor och morfar.
I kista åt vi på Mc Donalds och typ tittade massa i butiker. Jag köpte en ny BH eftersom ALLA mina är för små nu när jag är gravid! Och tillhörande trosor, sen hittade jag två tröjor jag blev helt kär i på New Yorker. Och sen hittade jag lite smått och gott till Alex, men vad han får är en suprise!
Köpte även två tröjor till lillebror. 150 kr.. kändes värt.
Lina hittade en skitsnygg skjorta som hon köpte och sen hittade hon massa bebiskläder.. haha så himla söt tjej min kusin.
" - Det riktigt kliiiar i fingrarna när jag går på bebisavdelningen!"
Efter Kista åkte vi och fikade hos mormor och morfar, dem hade varit i Västerås och handlat bebiskläder dem med <33
Kärlek till min familj som är så himla gulliga och köper massa saker dem absolut inte måste. Och sen tittade vi förbi över hos min morbror och hans fru! Anna hade bett mig komma förbi och visa magen så nu när jag ändå va dit så passade jag på..
Lyckliga Anna riktigt sväva på moln.

Nu ska jag kanske hjälpa till med något.
Och sen ska vi röra oss till Kallhäll igen.

<3


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: