Knas.

Jag gav upp det här med bloggandet ett tag.
Kände att jag inte hade tid med de nu när jag bytt jobb och så..
Dumt gjort Alex, väldigt dumt gjort!
Jag behöver nog de här mer nu än ever..


Nu kommer en helt förstörd liten tjej tillbaka till sin blogg,
desperat efter att få tömma sitt hjärta och sin hjärna på alla bekymmer och sorger som tynger henne.
Det har hållits inne så pass länge nu att hjärnan slutar fungera och ögonen jämnt är fyllda med tårar.
Idag har jag tid hos läkare, jag behöver alltså seriöst hjälp.
Det här fungerar verkligen inte länge.
- Sover dåligt på nätterna, har en massa bekymmer inom familj som tynger ner en.
Och inte nog med de så ligger en väldigt nära släkting svårt sjuk.

jag är inte ens 20 år, min hjärna är fylld med så mycket sorg att jag inte ser något positivt i livet längre.
Jag har ett väldigt roligt jobb, helt fantastiska arbetskollegor och en grymt bra chef.
En fästman som jag verkligen älskar över allt annat och en familj som bryr sig järnet.

Och ändå känner jag att allt jag vill är bort.
Jag vill bort från Sverige, bort från allt bara för en stund för att kunna rensa huvudet helt,
och samla nya krafter för att orka mig tillbaka till vardagen och verkligheten.

Inte nog med alla dessa bekymmer, det håller på att bli vinter.
Hösten är okej, förutom att det blir så lerigt överallt. Löven och naturen blir vacker på hösten.
Så länge löven sitter kvar på träden, när man börjar se grenarna, då är de kört!
Nu är det kallt och jävligt, mörkt på morgonen och min kropp hatar mig verkligen för att jag går upp.
Jag är ett vinterbarn som verkligen hatar vintern.
Dels för att jag absolut inte klarar av kylan, och dels för att jag alltid har förlorat så många närstående
just under December månad.
Så det är inget jag ser fram emot längre.


Har så många mer saker jag skulle vilja få ur mig, men det får vänta tills ett senare inlägg. 
För nu ska jag verkligen försöka komma igång med bloggen igen.
Det funkar inte att gå och bära på allt de jag har i huvudet hela tiden.
Kommentera gärna och hjälp mig hålla mig aktiv på bloggen.
Det är verkligen något jag behöver hjälp med!

Tack!


Postat av: Catrin

Stor kram till dig! Hoppas skrivandet hjälper lite ivarjefall ... Är det tufft för övrigt hjälper inte mörkret och kylan till att få en att må bättre. Men det blir ljusare ... nån gång snart hoppas jag.

2011-11-10 @ 11:38:58
Postat av: Mamma

Härligt skrivet Alex. Fortsätt att skriva det är ett bra sät att rensa hjärnan. <3

2011-11-10 @ 14:26:21

Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: