...I spit on your grave'

Såg typ världens vidrigaste film igårkväll med sötungarna.
Gyver var här från Viksjö, länge sen vi träffades. Otroligt skönt att ses igen.
Sen var stammisarna här, Tobbe, Johan, och sen jag o Alexander.
Och jag kan säga att det inte bara var jag som satt och höll för ögonen under filmen.
Alla killarna som är äldre än mig skrek dem med!





Nu blir det hoppa in i duschen snart, sen ta en värktablett. har så jävla ont i magen.
Sen går resten av dagen ut på att vila, och sen äta mat hos Kerstin och Kari.
Sen återigen vila, jag pallar alltså ingenting just nu.
Är trött hela tiden, typ fastnar med blicken på allt och inget och typ huvudet hänger inte med.

Men det är nog bara första veckan på tabletterna, någon som vet varför det blir sådär?



Postat av: Rebecca ♥

Sv; Det vet jag faktiskt inte än!

2011-11-13 @ 15:59:38
URL: http://ackelina.webblogg.se/

Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: