Ser ut att bli..

.. en otroligt vacker och varm dag idag också, turen är alltså på min sida idag med.
Nu sitter jag och väntar på min älskade och saknade mor!
Vi ska åka till kungsängen och handla!

Igårkväll städade jag och en vän ur garderoben här,
dammsög och plockade upp allt på golvet.. shit vilken röra.
Undra när den rengjordes sist. 

Ikväll blir det väl umgås med Tobbe och Hirvi, även Erik kanske om jag har tur.
Men först shopping med pojkens farmor och farfar och sen mysmiddag! 



Nu ska jag röra mig in och borsta tänderna.
Hörs under dagen :*

Postat av: Sandra

Hon är en pomeranian :)

2011-08-05 @ 09:56:49
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/
Postat av: jenny gustafsson

hej



kommer följa dig på bloglovin, du får gärna följa min oxå. Hoppas det är bra med dig? vad gör du nu för tiden?

2011-08-05 @ 10:04:04
URL: http://www.stepbylife.com
Postat av: Mamma

Du vet att Hirvi på finska betyder älg?

2011-08-05 @ 18:45:33

Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: