Interesting Friday

Idag antar jag kommer bli en ganska intressant fredag!
Sovit hos en kär vän inatt, ska hem om ett tag, väntar bara på att hon duschat klart.
Sen bär det av till Bålsta för att ta tåget hem till mitt underbara Kallhäll.
Väl hemma i Kallhäll blir det till att väcka pojken som antagligen ligger och sussar som vanligt.
Sen städa i ordning lite hemma, förhoppningsvis hjälper pojken och kanske Becca också till.
Sen blir det till att höra av sig till vår "nya" granne, en vän från Bålsta som också nyligen flyttat hit.
Vilket vi inte fått reda på om varandra förens här om dagen! Tänk så det kan bli ibland.
Men vad som händer mer ikväll har jag ingen aning om faktikst, några idéer eller förslag någon?
Mer än min älskade Kajsa om vill att jag följer med ut, love you <3

Nu är hon klar i duschen så snart börjar promenaden på typ en halv mil till bussen.
Förlåt för dålig update, men har varit så körigt och stor tidsbrist
But now I'm back on track


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: