Som vanligt då.

Fick min första lön idag, blev alldeles för låg. 
Så ska in på måndag till kontoret och prata med chefen och fixa!
Sen har det väl inte hänt så mycket på sistone.
Är ju sjukskriven från jobbet så sitter mest bara hemma och fördriver tiden med onödigt facebookande.
Igår var dock en lite mer fartfylld dag. Började med ett besök till Bålsta och tog blodprover.
Kajsa min underbara vän följde snällt med dit. Sen åkte jag direkt in till Sumpan för en mysig fikastund med Fanny.
En kollega från mitt tidigare jobb, som jag saknat otroligt mycket. Hade verkligen jättekul, skönt att prata av sig lite.
Sen åkte jag hem för att vara hemma i en liten stund. Sen mötte jag Carolin och blev bjuden på middag i Sthlm och på bio som tidig födelsedagspresent. Helt underbart mysigt min älskade du! <3 Tack.

I onsdags hämtade vi saker hos mamma, och möblerade om i lägenheten.
Så nu börjar de äntligen kännas mer som vårat hem än Thomas gamla hem.
Börjar bli mer eller mindre ordning på de mesta nu.
Tack för att ni troget fortsätter besöka min blogg, trotts att uppdateringen är kass.
KÄRLEK <3


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: