8/2-11'

YOU MOVE LIKE, OH!




- Uscha, min önskning om att gårdagen skulle bli bättre än dagen innan kan man ju lugnt säga slutade fel.
Hela dagen igår blev bra mycke värre än kaos. Tack vare vissa äckliga jävlar utan liv. Enköpinspolisen har verkligen inget liv och borde.. Jag vet inte vad, min illska och irritation över gårdagens händelser gör så jag verkligen inte finner ord för hur jävla drygt skiten är!
Kvällen slutade med att vi mötte upp Stefan vid Shell och åkte förbi och kramade om Slim som kom tillbaka till Bålsta igår! Sen kom tårar och en tröstande famn hos min baby!

Ikväll tänker jag försöka fjäska in hos hemma hos Tonyboy så vi kan spela lite uno eftersom en viss liten donna ute i Idealbyn inte vill bjuda hem oss så vi kan umgås med henne.

Nu är jag jätte hungrig och tänker gå berserk hemma tills jag hittar något ätbart!

Seeya!


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: