Väldigt sjuk.

Jag har varit väldigt sjuk på sista tiden, verkar aldrig som att jag blir frisk från den här skiten..
Läkarna utreder men finner ingen orsak till varför jag mår som jag mår.

Men har fått svar på annat som jag faktiskt inte gått dit för att undersöka, fick blodprovssvar.
Jag har för lite folsyra i kroppen, någon som vet vad det innebär?
Har försökt läsa lite om det men förstår inte vad som står..



Jag känner att mitt huvud bara håller på att explodera!! 
Just nu är livet hemskt, så mycket tankar och känslor...
Jag gråter, just nu, nu sitter jag och gråter.
vill inte väcka Alex, han kommer bara tycka det hela är onödigt..
"för jag har vetat länge att de händer och det är till de bästa"..
Jag gjorde något idag, jag vet inte om det var så pass smart egentligen,
men jag kände att jag behövde det!..
Jag älskar min familj, mer än allt annat, även fast jag är helt hopplös på att visa de mesta dels.

Den dagen du försvinner krossas mitt hjärta.
Ett telefonsamtalbort kan vara långt ifrån nog ibland.
Förstår du inte att jag behöver dig också..
JAG KÄNNER MIG VILSE.

Snart är det den 21a igen, jag saknar dig otrligt mitt älskade hjärta!


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: