Lite sent kanske

Såja, lite sent kanske men det lovade inlägget kom upp iaf!
Klockan är nu 22.01 på kvällen och jag och bebis ska krypa ner i soffan med vår bebis.
Hon ska sova här inatt, jävlar va jag älskar att ha henne här.
Får hon valpar någon gång ska jag ha en, spelar ingen roll hur min ekonomi ser ut.

Lovade att berätta för min kära vän Robin om hur min dag har varit så kan ju börja med att säga..
Grattis Marco och Greta till era två töser som kom till världen!
Efterlängtade var ni, ni vet nu att barnvakt finns på sagovägen i Kallhäll, right? 

Förutom dem glädjenyheterna så hände en lite mindre bra sak idag.
Var med Alexander in till Uppsala Akademiska där dem skulle dra ut hans stålpinne ur fingret.
Ifall alla inte vet så har han opererat sig nu i december för att han brutit ett finger och totalt krossat leden i fingret.
Så nu skulle gipps och stålpinne bort, och som den duktiga flickvännen jag är så följer jag såklart med..
Trotts att min största skräck i livet är läkare och sjukhus.
Vad händer tror ni?
Jo jag sitter där inne, tittar inte ens på när dem drar ut skiten och ändå så svimmar jag.
En sköterska kommer med vatten till MIG!?  Och tar fram en hink så jag kan spy..
Om jag led sådär utav att bara sitta med i rummet, tro fan att Alex mådde dåligt som kände själva smärtan..
Ack o fy.. Hela dagen har jag mått illa, kallsvättats och varit yr.
Så nu blir det med glädje jag kryper ner i sängen för att fortsätta med alla bekymmer imorgon.


Jag lovar här med att bli bättre på att blogga, orkar inte mer klago mess från min vän Robin här!
Inte ska du behöva vänta hela veckor innan du får läsa om mitt ytterst intressanta liv! 


Moahaha.. Bild på älsklingen som ligger här.



Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: