Failat redan..

Haha första dagen och jag har redan brutit mitt löfte om ytterligare inlägg under dagen.
Men ni får förlåta mig, har nämligen varit upptagen hela dagen.
Erik och Tobbe har varit här och hjälpt till att kasta den gamla sängen som stod i hallen och störde.
Sen har min kära fästman blockerat datorn resterande delen av dagen, så har inte kunnat uppdatera heller.
Nytt försök imorn!
Nu blir det krypa ner i sängen och kramas om av mitt älskade hjärta och hoppas på en solig och fin dag imorn också.

Puss och godnatt

Postat av: Rebecca ♥

Sv; haha hade du inte en polare så kunde göra sånt? :p

2011-08-04 @ 08:48:47
URL: http://ackelina.webblogg.se/
Postat av: Emma

heej läste på en blogg att du ville ha en design!

Jag kan fixa en gratis design åt dej det är bara att mejla: [email protected]

i mejlet ska det vara bilder, vad det ska stå på den, om bilderna ska vara rundade elr skuggade o sådär, vilken färg på bakgrunden o inloggningskoderna!



kram emma

2011-08-04 @ 08:51:37
URL: http://emmabylger.blogg.se/

Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: