6/10-10

J U S T   F U C K   Y O U !
och tro mig, jag menar de verkligen!


- När fan ska ni fatta era tröga jävla as?
Era åsikter eller tankar spelar mig fan ingen roll.

Jag skiter i ifall NI inte tycker att Alex är bra för mig. Jag skiter i ifall NI är rädda för honom.
Jag struntar fullständigt i vad ni har hört för skit om honom eller vad de går för rykten.
Jag anser mig iaf känna honom, jag vet att han aldrig skulle göra mig någonting!
I sommar är det tre år sen jag träffade Alex första gången, redan då gjorde han mig lycklig.
Månaderna gick och jag fick en bästavän, en helt jävla fantastiskt underbar bästavän också!
En vän som verkligen brydde sig, han fanns eller nej.. han finns alltid här för mig när jag behöver stöd.
Han lyssnar och han försöker på alla vis underlätta i mitt liv och allt jag önskar är att få ha honom vid min sida.
Men ju mer rykten ni sprider och ju mer skit ni drar in honom i så kommer de inte bli så, NI DÖDAR HONOM..
Alex må ha gjort en hel del saker i sitt liv, men för de mesta har han bara varit på fel ställe på fel tidpunkt.
Jag älskar Alex, av hela mitt hjärta.. Och jag tänker inte göra slut med honom bara för att vissa tycker han är opålitlig,
eller för att du KIM, tycker att jag tillhör dig.. FUCK YOU.. säger jag bara.. Du har inget o komma med..
Du behöver inte ringa mer för vad du än säger så kommer jag aldrig tillbaka till dig.
Alex är en fantastisk människa, han har verkligen allt, utseendet, personligheten, han är tillgiven o han snackar inte skit!
Jag tänker gå efter mina egna erfarenheter, mina minnen och mina stunder med Alex, jag tänker inte göra er till viljes.
Att leva lyckligt tillsammans med Alex är självklart de valet jag väljer varje dag,
framför att leva ett olyckligt liv med massa falska människor som snackar massa skit bakom ryggarna på folk.
Ni snackar bakom hans rygg o kallar er vänner vad gör ni då inte bakom min..


Visst, han har inte haft de lättast i sitt liv, men tro fan inte att de hjälper när ni kommer o trycker ner honom ännu mer.
Det är erat fel allt ihop, IDIOTER.
Far åt helvete!



Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: