31/5-10

Efter mycke vägande fram och tillbaka, och ganska mycket tjat,
från både pojkvännen och en väldigt trevlig liten tös har jag äntligen beslutat mig för att faktiskt skaffa en blogg.
Mest för att jag ska ha en möjlighet att skriva av mig, och också för att ni ska kunna ta del av mitt liv.
Men vad ska man börja med, en presentation, en beskrivning av vad jag tidigare upplevt i livet?

Nej, jag tycker helt enkelt att vi börjar om från början.
Vi ska inte börja med att berätta allt trist som faktiskt hänt, så låt oss börja såhär istället.


Jag är en 18 årig tjej i mina absolut bästa dagar..
Förlovad med världens chamigaste pojke, och tar studenten nu om bara 4a dagar!
Helt otroligt vad skönt det känns att säga sådär, nybakad student om endast FYRA dagar..
Finns de nå mer ni funderar över är det väl bara fråga.
Annars hörs vi vid ett senare inlägg.



Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: