9/6-10'

HELVETESJÄVLASKITÄCKEL

Helt jävla rätt, jag har nu skrivit mitt första spontana inlägg på bloggen, utan att skriva bara för att berätta vad jag gjort under dagen. FÖR DAGEN HANN INTE MER ÄN BÖRJA INNAN DEN GICK ÅT HELVETE! Jag vaknade av att pappa ringer och säger att bilen måste inte på verkstan, och han kan inte hjälpa till att få dit den. Snäll som han är har han fixat så vi ska få bilen fixad på en gång den kommer till verkstan o han väntar på oss. Men då finns de alltså inte en enda människa som har tid att hjälpa till för alla är på jobbet. Klockan är nu kvart över 9e på morgonen och jag ligger i min kära älsklings soffa, stressad och jätte-jätteillamående! Jag har mått illa varje kväll i 5 dagar nu, och inatt va värst av alla, jag knatade upp två gånger för att jag kände mig så sjuk att jag skulle vara tvungen att spy men inte lyckades jag med det. Nu mår jag värre ändå, samtidigt som jag faktiskt till och med lyckas vara hungrig på samma gång.  Om en timme och fem minuter ska jag vara på UM, och nervositeten över det är extrem också.. Jag vill inte ha nå jävla svar.. Jag vill bara leva mitt liv ovetande, men måste tillbaka iallafall och fixa med alla jävla tabletter. Helvetet i mitt huvud har lyckats bryta ut redan innan min hjärna har hunnit vakna. Hur fan ska vi lyckas med allt, få bilen till verkstan, mig till UM o allt på en och samma gång. Nej! att sitta här hjälper inte just nu, så får avreagera mig lite mer senare, nu tänker jag göra mig i ordning och möta Kajsa för den lilla hjältinnan lovade att gå med mig till UM för att jag ska slippa gå igenom skiten själv, och efter det, ska jag lägga mig i sängen igen och ALDRIG MER kliva upp!




Postat av: Anonym

Det att du mår illa och är hungrig på samma gång det kanske är för att du är gravid?? :)

2010-06-09 @ 20:35:42

Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: