8/6-10'

M U S I C   I S   M Y   G A L A X Y !
Idag har min älskling fått sommarlov, jag åkte med till hans skola i Kista imorse och efter de åkte vi hem en stund, sen kom Kajsa och Jespersson hit och tittade konstiga filmer med mig och åt upp allt godis vi köpte tidigare idag.
Annars har jag bara sprungit runt och varit orolig inför imorn. För imorgon bitti ska jag till UM på morgonen. Och sen blir det eventuellt till att fixa i ordning älsklingens bil eftersom pappa min så vänligt kom ner och kollade på den idag och hittade andra möjliga orsaker till varför den inte startar. Så imorgonn ringer han och talar om vad dem kommit fram till. Men nu är det inge mer oroligheter, nu ska jag kolla film och vänta på att Jespersson kommer och hämtar sin väska han "glömde" här och sen sova!


Min älskade ängel, vila i frid
21/12-09'

Jag ber till dig på kvällarna,
för jag vet att du vakar över mig,
Jag saknar och älskar dig!


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: