7/6-10'

Cause now Im that bitch,
Youll never get to uh,
Cant get what you want, so youre acting like a punk.
You were too fly then, so fly away now.
Now Im that bitch, and youre just a clown.


Hello people! Idag är det måndag och måndagar är verkligen en plåga, fast idag vaknade jag med världens leende på läpparna. När jag vaknade insåg jag att jag faktiskt aldrig mer behöver knata upp halv 8a för att komma i tid till skolan, för jag är helt klar med den delen av mitt liv. Efter att ha fått liv i min älskade man så gick vi iväg till ICA och köpte frukost, sen åkte vi till Kungsängen och hälsade på hans mysiga farmor och farfar. Vi satte oss och kollade på en film från när Alex döptes, lite konstigt att titta på min lilla pojke när han var så liten och långhårig, och när vi konstaterade att jag faktiskt inte ens var född när han döptes kände jag verkligen hur liten jag faktiskt är. Efter det åkte vi och hämtade tillbaka hans telefon i Bro som varit på lagning efter att ha varit trasig i evigheter, som han saknat den. Nu sitter älsklingen och tjatar på att jag ska skriva ett inlägg i bloggen så han kan få läsa om vad hans älskade flicka roat sig med under dagen, trotts att han faktiskt inte lämnat mig en enda sekund idag. Nu blir de till att äta och sen kolla när hjärtat mitt spelar spel, sen sova. Håll tummarna för sol imorgon, för då ska de solas hela dagen, måste jobba på solbrännan, har en tävling att vinna! (y)



Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: