6/6-10'

Äntligen tillbaka mina kära läsare!

Idag har jag saknat min älskling extremt jättemycket hela dagen, enda sedan halv tre då jag åkte ifrån honom idag. För idag har jag tillbringat hela eftermiddagen tillsammans med mina kära arbetskollegor ute hos chefen, vissa har badat och andra har bara allmänt tagit de lugnt. Vi blev ditbjudna på hamburgergrillning, men det blev till att stå inne och steka dem istället. Men det är inget jag tar på mig äran för, för jag var alldeles för hungrig för att ens kunna tänka tanken på att laga mat.. Idag var iaf en väldigt mysig dag tillsammans med alla, och jag tackar för sällskapet! Innan jag åkte till Örsa, så låg jag o Helene, min älsklings underbara mor ute och solade på baksidan och nu är tävlingen igång.. Efter sommaren SKA jag vara brunare än henne, önska mig lycka till för det kan behövas! Dagen idag avslutas nog något lugnt med lite facebook-spel och mys med älsklingen. Hampus och Nadine är här just nu också.


Avslutar idag med en bild på världens finaste!


Jag älskar dig över hela mitt hjärta, tills sista andetaget <3


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: