5/6-10'

Ouff, för jag har tagit studenten, fyfan va jag är bra !

Med dånande huvudvärk och ett otroligt nog extremt sug i magen efter donken sitter jag och väntar på att min älskling ska komma hem från jobbet så vi kan åka iväg och göra min mage till viljes. Ikväll ska jag jobba, och suget för det ligger på minus just nu. Men det blir nästan alltid kul när man väl kommer dit och kommer igång.

Igår som sagt tog jag studenten, det blev helt klart ett minne för livet. Strålande solsken, strålande leenden på mina kära gamla klasskompisar. Massa fina presenter av alla möjliga charmtroll! Igår var jag verkligen lycklig. Hela dagens sprang min kära älskling runt och påminde mig "älskling, det är din dag idag, idag ska du vara glad".. och varje gång han sa så, så insåg jag bara mer och mer hur mycket jag verkligen älskar honom! Dagen började med "jordgubbsfrukost" i skolan, och sen hade rektorn tal i teatern, efter de fick vi betygen och sa hejdå på programmet till våra gamla lärare. Helt ärligt känns de faktiskt lite jobbigt att lämna dem, hur ska dem klara sig utan mig liksom.. haha nej men jag lovade att komma och hälsa på, och det kommer hållas eftersom jag ändå lovat Kajsa att komma och hälsa på henne i skolan. Efter betygen så var det utspring, och jävlar va nervös man blev när man såg alla studenternas familjer, släkt och vänner stå utanför, det var så otroligt mycke folk. När vi väl kommit ut möter vi upp Carros familj och letar upp min, efter de följer vi en parad hela vägen ner till flaket som vi sedan åkte runt på i Bålsta några varv. Sjukt kul faktiskt.. Aningen full och extremt lycklig tog jag mig hem och sen kom alla mina kära vänner till mig och vi drack hela eftermiddagen och kvällen. Tack alla för att ni kom och firade mig, det är faktiskt guld värt att veta att ni finns!






Mer bilder kommer upp när jag laddat in bilderna från systemkameran!

Postat av: AnnaPanna

Jag är helt jättemegaledsen att jag missade din stora dag :( om jag ska vara ärlig så trodde jag du tog nästa vecka då jag tar den... x) Men kul att höra att du hade en så utomordentlig dag, och vi ses snart! <3

2010-06-06 @ 02:55:13
URL: http://www.metrobloggen.se/anskipanski

Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: