3/6-10'

H E L T   J Ä V L A   O T R O L I G T
Nu är det bara EN NATT kvar, sen är jag helt otroligt nog en nybakad student!

Idag har jag varit i skolan och ätit studentlunch, det var även min första måltid i skolans matsal! Haha, gått i skolan i tre år och aldrig ätit där, ganska bra jobbat tycker jag. Nu börjar nervositeten komma, jag känner hur jag knappt kan sitta still. Alla möjliga känslor blandade, glädje, irritation, ledsamhet, lättnad men mest av allt är jag nog orolig. Orolig för att jag faktiskt inte vet vad som händer sen till viss del, men mest orolig av allt är jag nog för att jag mest troligt kommer få ta studenten utan att min pappa deltar i firandet. Jag har aldrig berättat om min far, men det jag orar och kan berätta nu är väl att vi inte direkt har världens bästa far och dotter relation. Något jag är väldigt ledsen över eftersom jag alltid varit som alla andra kallar det "pappas flicka".. Jag har i en veckas tid försökt ringa och få tag på pappa för att se ifall han dyker upp eller inte, men allt jag fått är "upptaget" eller "nummret du ringt kan inte nås för tillfället" .. ja ni förstår säkert. Jag hoppas av hela mitt hjärta att min pappa dyker upp, men ska väl inte sätta så höga förväntningar.
Nu blir det till att lägga sig, för väckarklockan ringer klockan kvar i sju imorgon bitti, då är det bara upp och göra sig fin inför utspring, studentflak, och sen fika med släkten. Sen blir det till att dra över lite folk till morsan och fira studenten med lite nära och kära!

Nej nu börjar fjärillarna i magen ta över, så de blir de till att lägga sig i Alex famn och kolla när han spelar xbox!
Over& Out!


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: