2/6-10'

Idag är det onsdag, eller lill-lördag som vissa vill kalla det.
Och idag är det bara
TVÅ dagar kvar tills de smäller!

Denna onsdag spenderades med en hel hög härliga och mysiga människor.
Älsklingen, Hogge, Kajsa, Jesper, Hampus, Nadine, Becca och Rosten!
Medans älsklingen och hans pojkar drog iväg och spelade fotboll uppe vid Futurum så gick jag ut och satt i solen med Rosten och Becca och efter ett tag kom även Nadine och var med. Vi åt jordgubbar och Rosten firade lill-lördagen med ett par öl. Annars idag har jag väl inte gjort mer än att knata till skolan vid 12 och tömmde skåpet och lämnade tillbaka böckerna. Gick upp med Carolin och kollade skor, hittade dock inga som var intressanta tyvärr. Sen gick jag och Kajsa med Jesper en bit hem och sen gick vi till bussen och väntade på Becca. Väldigt mysig dag ute i solen. Fan vad jag verkligen älskar sommaren! ..
Tack för en helt awesome dag people!

Nu blir det till att hjälpa Alex tömma hans mammas bil.
Och sen avslutas dagen med Ice age 1, som älskligen äntligen lovat att kolla på med mig!
Ice age filmerna och Björn bröder är filmer jag aldrig kan se för många gånger.. true story.

Imorgon är det inte vilken dag som hellst utan jag och älskligen firar även 4a månder!
Så jag förväntar mig faktiskt ett grattis ! (a)




( bild på tuffaste Rosten himself! )


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: