1/6-10'

Ny dag vilket innebär ännu ett inlägg!
Ny dag innebär också att det bara är TRE dagar kvar tills jag blir en nybakad student.
Måste erkänna att det börjar kännas ganska läskigt och på riktigt nu.

Idag har jag inte gjort mer än vanligt,
vaknade upp med älsklingen och sedan åkte jag iväg till Kista med mamma och Carolin.
Som förövrigt råkar vara helt jävla awesome, och min absolut bästa tjejkompis i hela världen! Jag har inte många tjejer jag klarar av att umgås med, och dem få jag har, det är helt enkelt dem bästa. Hittade världens sötaste klänning till studenten, vilket gjorde att jag faktiskt ännu mer fick panik över det. Vart ska man ta vägen sen, söka jobb är inte lätt och jag orkar verkligen inte plugga mer just för tillfället. En annan sak vi kommit fram till idag är att min älskade kusin Anna ska flytta ner hit, vilket innebär att muppungen får mitt rum, eftersom jag ändå inte bor hemma. Efter en allvarlig diskussion med sitt lilla mammsegull så är Anna snart på väg mot storstan, även hon, som nybakad student och nybörjare i vuxenlivet! Nu är jag tillbaka hemma i min älsklings trygga hem och famn.
Blir väl till att avsluta dagen med en film och en gosig pojkvän,
livet är bra underbart ibland, Alexander Stamer, jag älskar dig!



Imorgon är en ny dag med nya händelser och ett nytt inlägg kommer då!




(På bilden är det jag och min älskade Carolin!)


Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: