10/6-10'

I love my people, singing in the sun rise blow your wissle  o no..
I love my people, singing in the sun rise with a reason o no..


Idag mina kära vänner, så har jag varit på arbetsintervju och jag var jätteduktig! Fick jättemycket beröm av dem inne på intervjun för att jag är duktig på att prata och för att jag är så duktig på mitt andra jobb, Polarna.. Dem tyckte det var kanon att jag engagerar mig i mina medmänniskor. Och dem tror på mig, att jag klarar av arbetet. Mer än så har jag väl inte gjort idag, nu sitter jag med Alex och Hampus medans dem kollar fula filmer på existenz. Om en vecka får jag svar!



Jag vill utomlands, och det är NU!

http://www.youtube.com/watch?v=AXDYHhvX7bQ

Postat av: Jespersson bajsapa tjejbab Svensson

Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D <3<3

2010-06-11 @ 12:47:52

Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: