3/8-10'

F Ö R L Å T ,  F Ö R L Å T ,  F Ö R L Å T !


- Hej och återigen förlåt för att jag försvann ett tag, men mitt liv blev lite mer än kaotiskt där ett tag.
Nu har jag åter igen funnit lugnet i min vardag och även orken,
iallafall hoppet om att ha funnit orken att fortsätta blogga igen och hoppas ni inte känner er för svikta redan!

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det nämligen så att jag och min underbara blivande man firar att vi varit
tillsammans i hela 6 månader, vilket är ganska bra jobbat faktiskt tycker jag. Trotts våra småtjaffs hela tiden.
Plutten min fick fira vår månadsdag med mig inne på Uppsala Akademiska, på gynakuten..
Kanske inte världens dröm som gick i uppfyllelse men han följde med och det gjorde att jag hade orken att gå dit.
Skulle kunna sitta i timmar och försöka skriva ut min kärlek här till Alec, men de känns onödigt..
För vad jag än skriver så kommer han ändå inte kunna förstå, för min kärlek är obeskrivligt stark.


För att skriva om något som för er kanske är lite intressantare så är det såhär de ligger till i mitt liv just nu,
än så länge, ingen bebis.. Och för er som undrar om det anses som positivt eller negativt,
så ska ni veta att jag är lika förvirrad som er.
Visst, jag står för det jag säger när jag säger att jag verkligen mest av allt vill ha en bebis,
och ja, Alec är den jag vill ha barn med..
Men samtidigt känns de som om det vore bättre att kanske vänta något år, eller iallafall vänta tills i Juni då min
älskling också tagit studenten och faktiskt kan ge sig ut i arbetsmarknadens förfogande tillsammans med
mig och tjäna lite pengar och så, för då kan vi ge ungen allt den faktiskt önskar sig istället för
att oroa oss över pengar och förhoppningsvis har vi eget boende då också..
För övrigt, vad gör jag..?  Jag jobbar på dagarna, på Coop's lager i Bro, KF..  Helt okej faktiskt,
människorna är awesome och lönen är mer än okej. Tummen upp på det alltså.
Jag tror inte det finns så mycket mer än såhär att säga..
Mer mysiga inlägg kommer inom en snar framtid, jag lovar!


"Speak to me, when all you got to keep is strong
Move along, move along like I know you do
And even when your hope is gone
Move along, move along just to make it through"




Vad heter du?


Din e-postadress? (publiceras ej)


Vad heter din blogg?


Din kommentar: